Saturday, November 04, 2006

Начало


След като си дошъл тук, значи по една или друга причина си заинтригуван от мен. На какво се дължи това - няма как да знам. Но дано не е само за събиране на клюки и правене на интриги. Ето няколко думи за мен: В професионален план редактирам сайта за художествена литература, литературна критика и хуманитаристика "Литературен клуб" - ако още не си попадал на него, сега е моментът да го направиш на адрес http://litclub.com - също така си имам и друга работа, тъй като от сайта не печеля пари. Иначе обичам да чета книги - но докато при публикуването в сайта съм много стриктен в подбора, в моя собствен избор на четиво не съм взискателен и чета всякакви неща, включително и пълни боклуци. Например преди няколко години имах един период, в който четях само уестърни, преди това пък - само Артър Конан Дойл и Агата Кристи. Като ученик си падах и по книгите-игри. В момента любимите ми автори са Пол Остър, Орхан Памук, Харуки Мураками. Също така прочетох два пъти "Одисей" на Джеймс Джойс. Освен с четене на книги, се занимавам и с други неща, обичам да слушам рок музика, да пия бира, както и да вървя пеша. Може би това е достатъчно засега. А, щях да забравя. Снимката е от сватбата на моя приятел Иван Христов с американката Анджела Родел. Прати ми я преди два дни и затова я пускам тук, макар че не е по темата.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home