Sunday, November 26, 2006

Неочакван ангажимент

Най-неочаквано в четвъртък сутрин Йордан Ефтимов ми се обади и ме помоли да го замествам като водещ на предаването "Културна рулетка" по Програма "Христо Ботев" на БНР - в неделя от 10:00 до 12:00 ч. Така че ето че днес за първи път в живота си водих предаване по радиото и смятам, че мина добре. Разбира се, нямах време нито да се подготвя добре, нито да се упражнявам. Създаде се и една екстремна ситуация, тъй като първият от гостите Владимир Трендафилов закъсня, но не знаехме дори дали ще дойде но излязохме от нея. Много съм доволен от разговора с Владо Трендафилов, тъй като поставихме много въпроси, на които тепърва трябва да се търси отговор. Вторият ми гост Геаргана Рачева от издателство "Intense" като интересни неща в рубриката "Кино и книги", хареса ми и сравнението, което направи с проекта "Митовете", който тяхното издателство осъществява за България, с "Игра на стъклени перли" на Хесе. Третият ми гост Юлиан Жилиев каза по няколко думи за книги, които са му харесали, и влезе в задочен спор с Владо Трендафилов, тъй като Жилиев похвали "Светове" на Зарев. Всички, които са слушали предаването, казаха, че е минало добре. Единствено Йордан Ефтимов ми писа, че си личало, че се притеснявам, но това нямаше как да се избегне напълно. Интересно е, че почти веднага след предаването се обади баща ми, когото не бях виждал от няколко месеца и каза, че е слушал предаването. След това се видяхме на по чаша бира, за да го обсъдим.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home